sâmbătă, 11 noiembrie 2023

Managerul școlii participant la cursul -THE QUALITY EU PROJECT MANAGEMENT-ERASMUS+ la Istanbul, Turcia

 


Doamna profesor Alina Dragomir a participat la cursul The Quality EU Project Management Erasmus+learning programme, la Istanbul, Turcia, 28.10-04.11.2023.

https://www.buzau.net/stiri-din-buzau/cinci-scoli-din-mediul-rural-cu-probleme-de-incluziune-si-abandon-scolar-cooptate-de-isj-buzau-pentru-a-participa-la-un-curs-the-quality-eu-project-management-erasmus-la-istanbul-turcia/

..Proiectul a reprezentat o oportunitate unică de a primi informații noi și de a le pune în practică. A fost o experiență presărată cu muncă în echipă, îmbinată cu responsabilitate, dezvoltare culturală și socială. Sunt sigură că în viitor cunoștințele dobândite mă vor ajuta. Am conștientizat că e minunat ca profesori din mai multe țări să își împărtășească experiențele profesionale, să cunoască sistemul de învățământ din Turcia exact în interiorul lui, în școli și, cel mai important, să diseminezi toate aceste cunoștințe și experiențe și în școala ta.” 

A declarat dna profesor Alina Dragomir, director Școala Gimnazială comuna Cozieni, județul Buzău, România
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Simpozion national ,,Educatia fizica, Sportul și Olimpismul in contextul societatii contemporane”, Cozieni, 8 iunie 2024

  Argument             Școala Gimnazială comuna Cozieni, județul Buzău prin cercul olimpic ,,Laura Badea” structură ce funcționează sub tu...